οι-γυναίκες-αλλάζουν-τα-δεδομένα-στο-live-cas-253374

14.10.21|05:00

Οι γυναίκες αλλάζουν τα δεδομένα στο live casino

SLOT.GR Team SLOT.GR Team

Οσο περνούν τα χρόνια και η τεχνολογία πραγματοποιεί αλματώδη βήματα, τόσο τα διάφορα ηλεκτρονικά παίγνια μπαίνουν στη ζωή μας. Μεγάλο ενδιαφέρον συγκεντρώνει το live casino, με αρκετές γυναίκες να το επιλέγουν για το ποντάρισμά τους.

Η διαρκής άνοδος της συμμετοχής του γυναικείου φύλου καταδεικνύεται από πολλές πηγές. Η συμμετοχή αυτή αντιστοιχεί κατά μέσο όρο στο 28% επί του συνόλου των παικτών, με τη μεγαλύτερη συμμετοχή να καταγράφεται σε Ηνωμένο Βασίλειο και Σουηδία, αμφότερες με ποσοστό 30% και άνω.

Σε κάθε περίπτωση, οι τάσεις είναι ανοδικές και καταδεικνύουν ένα νέο και ιδιαίτερα δυναμικό κοινό. Σύμφωνα με δημοσιευμένα στοιχεία του ίδιου του UK Gambling Commission, τα τελευταία χρόνια η συμμετοχή του γυναικείου φύλου στην αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου αυξάνει με ρυθμό 2% ετησίως. Στη Σουηδία, μάλιστα, οι παίκτριες είναι ένα ιδιαίτερα δυναμικό κοινό με την αρμόδια εποπτική αρχή Spelinspektionen να αναφέρει ότι έχουν υπάρξει εβδομάδες όπου έχει καταγραφεί συμμετοχή των γυναικών άνω του 60% επί των συνολικών ενεργών παικτών στη χώρα.

Το μπίνγκο και το λόττο ήταν και παραμένουν δύο από τα πλέον δημοφιλή παιχνίδια, με τις παίκτριες να αποτελούν το 50% και ίσως παραπάνω των συμμετοχών. Το ίδιο μοιάζει να ισχύει και με τα παιχνίδια RNG, στα οποία επίσης καταγράφεται αυξημένη γυναικεία συμμετοχή. Έρευνα του Πανεπιστημίου του Όρεγκον δείχνει ότι οι γυναίκες μέσης ηλικίας αποτελούν τον πιο συνηθισμένο παίκτη στα παιχνίδια RNG, ανά ηλικία και φύλο.

Αντίθετα, οι παίκτριες προς το παρόν δεν μοιάζουν να απολαμβάνουν ιδιαίτερα το πόκερ, αλλά ούτε και τα αθλητικά παιχνίδια, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν καταγράφεται γυναικεία συμμετοχή σε αυτά τα παιχνίδια. Αξιοσημείωτη είναι επίσης η συμμετοχή των γυναικών σε εκδηλώσεις και παιχνίδια φιλανθρωπικού χαρακτήρα, τα οποία μάλιστα έχουν αυξηθεί καθώς είναι μια από τις αλλαγές που έχουν εισαγάγει τα καζίνο live έχοντας κατά νου τη νέα αυξημένη ζήτηση για το προϊόν.